What the?

Haha idag var det en sexa som sa, jag ska fråga din mamma om hon vill bli ihop med mig, tänk om jag skulle bli din styvpappa.
Jag bara haha va??
Sen börja han säga, din mamma kan vara ihop med min pappa, och din pappa med din mamma.
Han skojar ju bara, men det var ändå skumt.

Det är en snygg kille som praktiserar på vår gympa, nästa vecka kommer en till kille som också ska praktisera.
Haha både jag och en till tycker killen som praktiserar nu är snygg, tänk om han skulle läsa det här vad pinsamt.

Kommentarer
Postat av: carolina

haha han va skum när han sa det men det va kul med xD

du och praktikanten du kanske ska ta och bli i hop med han hahaha xD

2011-03-17 @ 20:20:14
URL: http://gdragonbigbang.blogg.se/
Postat av: carolina

sv:japp du borde bli i hop med han haha xD

okej men så kan det va xD

2011-03-17 @ 20:31:10
URL: http://gdragonbigbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0