Var ett paket utanför en lägenhet ( Dom tror det är en bomb )

Hej! Idag har jag varit med Carro, vi gick på stan och sånt. Fick även veta att det misstänks att det var en bomb utanför en lägenhet, Carros mormor bor där och ingen fick gå ut.

Nu vet jag inte om det var en bomb eller inte, dom sa att dom skulle ta dit bomb experter och någon robot. De rönkade paketet eller vad dom nu gjorde, det var något farligt i den sa dom.
Nu får man väl vänta och se om det var någon bomb eller något annat.

Haha Carro och jag gick upp på konsum taket och jag var inte beredd på det, men Carro fes högt två gånger.
Det var jag inte verkligen beredd på, höll på skratta ihjäl mig. Gud vad roligt det var.

Här kommer några bilder från där paketet var, men när vi kom dit var allt borta.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0