This Day



Den här dagen började med att mamma väckte mig, men jag var för trött för att kliva upp sen hörde jag pappa säga nåt om att Eric Saade skulle komma till härnösand jag bara VA!?? Då vart jag såklart pigg och sen åt jag frukost. Eftersom jag var ganska trött idag så tog jag lång tid på mig att hinna göra allt innan jag gick till busstation.
Jag missade nästan bussen eller hann precis typ då.

På hemkunskapen höll vi på med att inreda en egen lägenhet och skulle hitta möbler i IKEA katalogen och sen skulle vi skriva upp vad vi skulle ha för möbler, och vad det kostade. Andreas och Alexander gjorde muffins och smoothie eller vad det var åt oss.

På slutet hade vi klassråd, men då gick min lärare igenom vinklar och sånt som jag ska ha i läxa och det kommer på nationella proven, vi ska börja träna på engelska som vi ska ha i nationella snart buuhu :(
Och så ska vi ha nåt prov till bara dessa massa JÄVLA PROV.

Efter vi slutade åkte min mamma, farmor och jag och handlade yeah jag fick en POWERKING så gott.
Nu sitter jag och lyssnar på den här låten och dansar, måste försöka hitta något roligt att göra men vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0