Summer School ( Tummen ner!)

Jävla sommarskola, nu är det såklart frivilligt men om jag inte går sommarskola kommer jag inte in på den linje jag vill gå i, fast även om jag inte får godkänt i matte får jag gå Estet i Kramfors. Men om jag inte kommer inte på det jag vill, men det är ju omval i maj.

Min lärare och pappa säger, men om du inte går sommarskola kommer du inte in på den linje du vill. Men det är ju ditt val. A visst, jag tycker det är dåligt att man ska klara vissa saker t.e.x om man inte får godkänt i matte, engelska, svenska kommer man inte in på vissa program.

Som min bror han var jätteduktig på träslöjd och allt sånt. Men bara för att han inte hade godkänt i ett ämne kom han inte in.
Ingen av mina kompisar ska gå sommarskola, och jag vill inte gå själv. Pappa säger att man inte alltid behöver kompisar med sig, ne det är sant. Men hur fan roligt är det att gå själv på sommarskola, med massa andra som också går där och dom har väl säkert kompisar där.

Varför, varför måste allt hänga på betygen. Och jag har tills imorgon att bestämma mig, om jag säger att jag inte vill då säger dom bara men då kommer du inte in på den linjen du vill det är ditt val.
Då får jag väl skylla mig själv då. Skrev det här på bdb också fast kortare, måste skriva ut. Vet att det inte var något intressant inlägg eller som om det någonsin är det.
Sommarskola kanske inte ens hjälper, om man inte har någon att vara med där i tre veckor hur fan roligt är det då. Då mår man inge bra och då vill man inte vara där längre.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0