Katastrof dag!

JÄVLA DAG!

Idag började dagen med att jag mådde dåligt innan jag skulle gå till busstationen, tio över åtta gick vi ner till ett klassrum. En lärare förklarade vad vi skulle göra.
Här har man tränat nästan hela sportlovet på nåt som inte ens dök upp på några frågor. Typ det var två tre styckna frågor som man hade läst i häftet. Resten fick man gissa, fattar inte varför dom sa att man skulle läsa igenom allt då!.

Vi hade dessutom fotografering och fotografen var en som jag hade haft i min förra skola, typ alla hatade han då.
Jag blir ganska stel i nacken om jag sitter framför en kamera han sa att jag skulle vrida huvudet med honom och sen luta det. Men det gick inte särskilt inte med den där jävla fotografen.
Då vart han bara sur för det, som förut han vart sur för att jag inte kan luta på huvudet och andra för att man inte kan le eller att man inte sitter rakt nåt sånt.

JÄVLA SKITDAG DET HAR VARIT ARG!





ÅT TVÅ MACKOR PÅ SKOLAN IDAG OCH LITE MAT. DET VAR EN ÄCKLIG MAT OCH SÅ FRÅGADE JAG VAD DET VAR FÖR VITT I MATEN OCH DÅ SA EN 6:a DET ÄR HAMSTER FITTA, DÅ TAPPADE JAG MATLUSTEN HELT.
Vi började skratta och bara va, och han sa jamen det stog det på skylten. Alltså där det brukar stå vilken mat det är. Det brukar alltid vara några som suddar och skriver dit något annat. Haha men man fattar ju om det är någon som skrivit dit något annat. Haha jag undrar om han trodde att det var hamster fitta om han vet vad det betyder haha. Det var komiskt de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0