Irriterande

Hejsan. Nu tänker jag inte säga namnet på den här personen, men den personen smsar typ mig varje dag, frågar alla sorters möljiga frågor. Hon säger att vi är kompisar, aa då måste hon mena chatt kompisar eller nåt. För vi har träffats eller sett varann men hon säger aldrig nåt inte ens hej eller ens pratar med en. Och hon säger att hon vill hålla kontakten med mig, eh om man inte pratar med en när man träffas så varför vill man då prata med en på sms, msn och sånt och säga att man är kompisar.
En gång la jag ut nåt på bdb om såhär är jag din bästa vän eller kompis nåt sånt. Då skrev hon bästa vän och hon är inte min bästa vän.

Nu skrev jag till henne att sluta smsa varje dag och ställa frågor, då skrev hon ju men jag vill ju hålla kontakten med dig och vad ska jag skriva då.
Jag sa att hon inte behövde smsa varje dag och så sa hon jag smsar på söndag. Ehh bara skumt.
Och jag vill inte direkt va elak mot henne men det är ganska irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0