Friluftsdag

Hej förlåt att jag inte skrivit nå mycket, har varit men en kompis.
Vi hade friluftsdag idag, jag och många mer gick på promenad.
När vi kom tillbaks till latberget gick vi in till ishockey hallen och tittade på dom som åkte skridskor. Problemet med att när man går promenad är att man inte har något har att göra sen, och man måste va kvar där till ett.

Efter ett gick Carro och jag ner till vägen och väntade att mamma skulle hämta oss, sen gick vi på stan och efter det gick vi hem till mig.
Vi fick veta i måndags att vi skulle ha nationella prov i no imorgon istället för på torsdag, så då ska vi ha det imorgon direkt på morgon. Jag känner att jag inte kan allt och det är omöljigt att kunna allt tills imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0