Första dagen

Hejsan.
Så här har första dagen av skolan varit, har blivit mobbad hela dagen, först utsattes jag för peting som betyder att någon petar på en. Sen kittlar dom en. Och så har jag utsatts för kramar av en galen 7:a som tur slipper man dom nästa termin.
Just nu är jag med Carro och hon ska sova över.
Jag kidnappade henne förstår ni, jag tog med en svart säck till skolan och sen hedde jag den över henne och sa att jag bar på en soppåse som jag bar på haha skoja.

Ånej vi har en praktikant som ska pryar hos vår gympalärare. När vi ska ha klädsim kommer den där praktikanten vara där, han är runt 17 18 jag kan låtsas drunkna så han får rädda mig haha.



Jag vet att alla stirrar på varann eller tittar, men det skumma var idag när det var tre bilar som for förbi stirrade Carro och mig, föraren till och med titta bort från vägen och lutade sig fram och tittade mot oss haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0