Estet, sjunger.

Hej! Just nu sitter jag och sjunger forever and always av Taylor Swift.
Jag har lust att bara sova ända fram till maj. Då är det ju nästan skolavslutning. Fast det är ändå inge roligt direkt att sluta i skolan, alla vänner går på olika linjer och man kommer inte träffas. Eller jo man kan ju träffas och hålla kontakten men det blir nog inte lika mycket.
Jag måste verkligen jobba på att bygga upp mitt självförtroende, eller jag har ett ganska bra. Men jag måste börja våga göra mer saker, ensam.
Om jag kommer in på Estet då är det ju väldigt bra att ha ett riktigt självförtroende, man måste ju våga prata inför folk, stå på en scen.

Och ibland försöker jag vara rolig istället för att va tyst och blyg och det funkar ju.
Haha en gång sa min gamla lärare Margit könsstympa eller vad hon nu sa, men då trodde jag att hon sa könsgympa.

Jag berättade det för en kompis brevid mig, och en till person. Dom började skratta och jag också.
Då frågade Margit vad vi skrattade åt och då fick jag lov att säga det inför hela klassen.  Pinsamt var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0