Chefen, Lakejen och Negern.

Negern: Hej Lakejen.
Lakejen: Hej Negern.
Negern: Slicka taket här uppe.
Lakejen: Slicka kan du göra själv.
Negern: Sluta vara så uppkäftig.
Lakejen: Men jag är inte uppkäftig.
Negern: Jo.
Lakejen: Ne.

Negern: Slicka bajset här nere det är fullt med bajs. Vad har du gjort har du skitit ner dig?.
Lakejen: Men ta upp ditt eget bajs, sluta skyll ifrån dig på mig för jag har inte gjort det.
Negern: Jo.
Lakejen: Ne för jag bajsa inte jag bara pruta på ditt golv. Jag bajsa inte.
Negern: Det är vita fläckor också.
Lakejen: Det är inte jag.
Negern: Du får sparken!.
Lakejen: Nee.
Negern: Nu får du gå och slicka gatan.
Lakejen: Jag vill inte slicka gatan.
Negern: Och så får du slicka snö.

Lakejen: Men då kan du slicka tomtens arlse.

Chefen ringer.
Lakejen: Hallå?.
Chefen: Hej! Det är Chefen. Hur har du det med negern?.
Lakejen: Negern är uppkäftig här borta. Han säger bara att jag är uppkäftig.
Chefen: Han? Jag trodde jag skickade en hon?.
Lakejen: Ne du skickade en han.
Chefen: Har ni kommit på något affärs samtal?.
Lakejen: Nej.
Negern: Jo.
Chefen: Kom på något.
Negern: Bajs å bajs å bajs.
Chefen: Lakejen kom ihåg, lyd order av Negern det är en order. Om du inte lyder Negern får du sparken.

Negern ringer till Chefen
Chefen: Hallå?
Negern: Bajs. Hej då.
Chefen: Hej då. Och förresten Lakejen kom överens. Hej då.

The End.

Vi filmade in det här, men eftersom jag inte kan lägga ut från min filmkamera skrev jag det vi sa istället.
Hoppas ni inte tyckte det var rasitiskt när vi använde ordet neger. Vi menade ju inte allvar.





Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah komsikt ju :D:D:D:D



På onsdag så kommer jag till skolan och lämnar in sommarjobbs lappen så du vet :P kommer vid 14.00 tiden ungefär ^^, :) /Malin

2011-03-18 @ 18:37:55
URL: http://nattstad.se/malinwallin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0