Chefen, Lakejen och Negern avsnitt 2.

Chefen: Hej Neger.
Neger: Hej Chefen.
Chefen: Hur gick det med Lakejen?.
Negern: Det gick ganska bra. Hon var riktig tjurig som en tjur eller ko.
Chefen: Ja Lakejen kan vara ganska tjurig.
Negern: Det håller jag med om.
Chefen: Hon måste få sparken på något sätt, jag sparka henne flera gånger men hon kommer alltid tillbaks.
Negern: Vi kan be henne slicka en kos arsle.
Chefen: Ja. Det känns som någon övervakar oss, jag undrar om det är Lakejen. Så Neger eftersom Lakejen är bortrest ska du bli min nya Lakej.
Negern: Nej nej.
Chefen: Alltså när Lakejen kommer tillbaks blir hon Lakej igen men nu när du är här Negern blir du min Lakej.
Du måste slicka mitt golv.
Negern: Nej.
Chefen: Jo.
Negern: Vi kan ta en sida var.
Chefen: Nej , du måste slicka mitt golv.
Negern: Nej nej.
Chefen: Vad uppkäftig du är, du får sparken!.
Negern: Nej nej jag vill inte få sparken! Jag sparka dig.
Chefen: ( Chockad) Du kan inte sparka mig, jag är chef över dig.
Du ska slicka golvet.
Negern: Du ska slicka taket och golvet!
Chefen: Du ska slicka båda delarna om jag så måste använda dig som dammsugare eller någonting, du får va skurmopp.
Negern: Nej.
Chefen: Jo.
Negern: Nej.
Chefen: Jo.
Negern: Nej nej nej nej.
Chefen: Jag ringer till Lakejen.

Lakejen: Hallå?
Chefen: Hej Lakejen! Du måste komma tillbaks.
Lakejen: Men jag har semester.
Chefen: Negern är mer uppkäftig än du.
Lakejen: Nejdå du får stå du med henne.
Chefen: Om du inte kommer tillbaks så får du sparken.
Lakejen: Men, men, men, du ger mig alltid sparken!
Chefen: Men du slutar aldrig, då gör det väl inget om jag ger dig sparken?.
Lakejen: Men ändå.
Chefen: Jag måste sluta nu Hej då Lakejen.
Hej då Neger.

Det var avsnitt två av Chefen, Lakejen och Negern. Mer kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0