Chefen, Lakejen och Negern avsnitt 3

Chefen: Tjenare, jag är lite förkyld. ( Min röst harklade upp sig, så den lät lite konstig)
Lakejen: Ja det hörs.
Chefen: Jag har saknat dig Lakejen, fast det var skönt med Negern också.
Lakejen: Men jag var ju bara borta i en dag.
Chefen: Hon var mer uppkäftig än du för tusan. Jag kunde inte ens använda henne som skurmopp.
Lakejen: Vad synd för dig då. Varför vill du använda henne som skurmopp?
Chefen: För hon vägrade slicka mitt golv! Och hon gav mig sparken mig, mig. Och jag är chef här och du har fått sparken men du är ändå här.
Lakejen: Ja det är därför du anställer mig hela tiden.

Chefen: Oh anställde jag dig?
Lakejen: Ja.
Chefen: Vet du en sak Chefen? Jag har fått spa.. Nej ( Ja där kom jag ut ur min roll, jag kallade så klart Lakejen för Chefen och tydligen gav jag mig själv sparken fast han bara säga spa.

Chefen ringer till Negern:

Negern: Hallå?
Chefen: Neger jag har blivit förvirrad.
Negern: Vadåra?
Chefen: Jag sa Chefen till Lakejen och jag sa att ( Skratt )
Negern: Ja ni kan ju byta namn, byt namn vet jag.
Chefen: Men jag sa att jag har fått sparken.
Negern: Oj, men du får komma hit och jobba med mig.
Chefen: Jamen, jag gav mig själv sparken. Hur går det till?
Negern: Jadu, det är en bra fråga.
Chefen: Neger, jag måste hämta min medicin vi syns Hej då.
Negern: Hej då.
 Chefen: Ah hej då Lakejen.
Lakejen: Nee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0