Casey Haynes fick nog av mobbandet!

Just nu kanske nästan alla har sett det här, men Casey Haynes fick nog av mobbandet och äntligen försvarade sig själv. Jag har blivit mobbad förut, fast jag sa aldrig det till någon inte ens mina föräldrar.  Eller jag sa det till lärare någongång.

Den här killen är så modig, och han är nog nu en förebild för många andra som blir mobbade. Det är ju ganska svårt att försvara sig själv om man är ensam, och inte har några vänner men han klarade det. Modigt gjort.

Jag tycker mobbingen borde få ett slut, jag menar varför ska man mobba. Är det för att man känner sig hotad av den personen eller?? Någonting måste ju vara fel när man mobbar, och jag sa till lärare förut om vad som hände i skolan men dom gjorde inte ett dugg.
Som tur bytte jag skola och mår bra nu, men önskar jag hade vågat säga till.



Haha där fick du mobbare!


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller ju absolut med dig :)



Vad gör du ? :D:D

2011-03-26 @ 15:14:56
URL: http://nattstad.se/Malinwallin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0