Berättelser av Carro! Och en låt.

Här kommer några korta berättelser av Carro.
Kort historia 1
En neger skulle gå på toa och bajsa, när han plötsligt såg något dingla ifrån taket och han frågade sig själv " Vad är det där?"  Han kollade ner i toan och hörde något falla ner.
Han ignorerade ljudet och efter kände han en lukt av bajs.

Kort historia 2

En tjej och en kille satt inne i ett rum och killen frågade om hon kunde runka av han, hon sa att hon inte visste hur man gjorde. Killen sa att det är som att få ut innehållet från en ketchup flaska.
Hon gjorde som han sa och hon slog till honom på kuken.
Och dessutom skrev hon  " Okej, men jag har träffat en gammal man som kissat fram ett helt hav" Det var några saker hon skrev åt mig, när vi sa på biblan. Haha jag frågade vem hon smsade med och då fick jag ett meddelande.



Här komme rysk national fast på svenska istället.








Kommentarer
Postat av: Malin

Okej :D jag håller på att vänta på att reklamen på tv:n ska ta slut och sen så har jag nyss packat idrottskläder inför imorgon :D:D

2011-03-28 @ 20:37:06
URL: http://nattstad.se/Malinwallin
Postat av: cajsa

SV; Tack♥ Jag mår helt okej :)

2011-03-28 @ 21:49:16
URL: http://snicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0