Bella smög in i pappas bil

Haha min katt Bella smög in i pappas bil när han skulle åka till soptippen, han hade bagaget öppet så då hoppade Bella in och gick och satt sig på baksätet i bilen.

Oftast kan jag vara hungrig den här tiden, men nu är jag inte det och har bara ätit någon macka idag och sånt.
I helgen kommer jag nog att bli kidnappad av Carro, jag fick en varning av hon.
Och så ska jag, Malin, Dennis och Tommy bli kidnappade av hon innan påsklovet. Har skrivit det men ifall ni inte vet. Så om jag inte skriver någonting då vet ni varför :P

Mamma åkte iväg nyss och skulle fika med en vännina eller något, bad henne köpa powerking hoppas hon kommer ihåg det, för jag behöver powerking :D




Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, Bella är såå himla söt och go! :D

2011-03-25 @ 18:10:35
URL: http://nattstad.se/Malinwallin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0