Är så jävla nervös

Hej.
Om två månader ungefär är det sommarlov, och efter sommarlovet börjar jag i gymnasiet.
Jag är så himla nervös, alla tankar bara far omkring. Kommer jag trivas, kommer jag få några kompisar.
Tänk om alla andra där har vänner från sin gamla klass förutom en själv, ah jag vill inte.
Jag hoppas det kommer bli bra i all ifall men jag är jätte nervös även om det är flera månader kvar tills man börjar.





 
Här är en låt som jag lyssnar på just nu, det var en kille som började spela upp den här låten på musiken och jag tyckte den var bra så nu sitter jag och här och lyssnar på den.

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: men det kommer säkert gå hur bra som helst ska du se :D



Okej roligt, jag ska plocka fram kläder tills imorgon haha :D:D:D:D också lyssnar jag på musik! :)

2011-03-30 @ 20:14:30
URL: http://nattstad.se/Malinwallin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0