Aldrig igen



Fy, åt nyss pizza, den var så äcklig. Jag ska aldrig äta pizza mer usch blä den här smaken går inte att få bort på ett tag. Och så mår jag dåligt efter den också.
Och bara för att jag sa att jag inte tycker pizzan var god började pappa säga , du tycker inget är bra, inget är bra hemma ,ingen mat man gör ordning tycker du är bra!
Ursäkta?? Har jag sagt att maten inte är bra eller att ingeting duger, vem fan har sagt det inte jag, bara jävla idiot pappa som hittar på bara för att jag sa så. Fan vad töntigt.

Och så sitter min jävla idiot bror och stirrar elakt på mig, VAD ÄR HANS PROBLEM?
Haha undra varför pappa hittade på det där, det kan väl inte bara vara för att jag sa att pizzan inte var god haha så löljigt. Konstig familj man har. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0