Alaska och England??

Haha, första gången min gamla lärare Margit frågade vart jag bodde, sa jag Alaska egentligen heter det Alaskavägen. Men när jag sa att jag bodde i Alaska trodde faktiskt Carro att jag bodde i Alsaka.
Sen idag berättade Jesper att förut trodde han att jag var engelsk?? Skumt, jag kanske ser ut som jag kommer från Englad NOT! Bara Jesper som tyckte det... 

Är det någon som har sett Ned`s declassified school survival guide? Vad man önskar att skolan kunde vara så. Ned`s declassified blir man aldrig för gammal för.

     


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha nä jag tycker inte du ser ut att komma ifrån england :o :D:D



Läs gärna mitt senaste inlägg där jag har skrivit om: 3dagar kvar på Barn&fritid.. :)

2011-03-21 @ 18:55:20
URL: http://nattstad.se/malinwallin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0