WTF!

Vad i? Okej, jag var nyss inne på facebook. Och då var det massa kommentarer och allt om att den skolan jag går i och en till skola ska läggas ner. Och att då alla elever från vår skola och den andra. Då kommer alla få gå här i Kramfors på en skola, säger inte namnet på skolarna nu men.

Om dom nu lägger ner vår skola och den andra,  jag och dom som går i 9:an nu kommer ju inte gå kvar men dom andra eller vissa vägrar att byta till skolan i Kramfors. Och skolan i Kramfors har jag gått på, ingen bra skola alls! Det kommer ju bli proppfullt för dom kaos kommer det bli, och vissa vill inte ens gå.

Vad ska kommunen göra då om alla/vissa vägrar gå på skolan i Kramfors.

Vad händer egentligen, har dom förlorat hjärnan. VÅR SKOLA SKA VARA KVAR. FAN BÄSTA SKOLAN NÅGONSIN, KOMMER IHÅG NÄR JAG FÖRST KOM TILL VÅR SKOLA TOPPEN! SKA DOM BARA LÄGGA NER DEN FÖR DOM SÄGER ATT DET ÄR FÖR LITE ELEVER JAG TYCKER DET ÄR LAGOMT.

JAG FÖRSTÅR INTE VARFÖR DOM VILL LÄGGA NER!



Kommentarer
Postat av: Malin

Alltså, det är inte säkert att dom ska lägga ner vår skola :D så man får ju hoppas att dom inte gör det för jag tror nog inte att det kommer bli så. För dom har sagt saker förrut med som aldrig blivit av! :)

2011-04-27 @ 16:20:07
URL: http://jjustmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Har läst nu att ytterlännässkolan ska finnas kvar! :D woohoo :D:D:D

2011-04-27 @ 16:25:20
URL: http://jjustmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

sv; Haha yees ! :D:D



Håller du inte med mig om det jag har skrivit ? xD haha :D

2011-04-27 @ 16:43:15
URL: http://jjustmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0