Vilken dag

Hej!

Idag har varit en liten dålig dag. Vill ej berätta varför men nu har det löst sig.

Imorgon ska jag och en kompis till stan och min kompis kille kommer dit och hennes bror. Och jag är lite kär i hennes bror ( hon vet om det) så det är lite pinsamt haha xD

Men som sagt det har varit en ganska jobbig dag typ men nu är allt bra som tur är...

HERREGUD! Snart är det påsklov yeeh! Vet inte vad jag ska göra, men det blir säkert något.

Haha en äcklig sak det var att jag trodde mamma sa så här när jag kom hem " Vem ska du mjölka imorgon då?"
Haha, hon sa inte det som tur var.

Idag på bilden kom inte ihåg vad jag sa då men då svarade Carro " Ne, rumpa" Haha fast hon menade pumpa haha rumpa :D



Ondskan drog in över vår skola , fast det här var för ett tag sen.

Haha en till rolig sak det var att när vi skulle ha no lektion och sätta oss på våra platser. Då gjorde inte jag det utan jag satt och prata då slog min lärare mig med en linjal haha :S

Hur har er dag varit? Den har säkert varit bättre än min i all ifall?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0