Varför skryter vissa om deras balklänningar?

Vissa skryter om vad dom ska ha för balklänning typ " Den kostade så mycket och den ser ut så, så ska jag ha håret" Blabla.

Det enda vissa pratar om är deras balklänning hur den ser ut allt sånt, jag blir så less när folk pratar om sig själv hela tiden, just hur dom ska se ut och vad dom ska ha på sig. Varför kan man inte tänka på andra för en gångs skull, liksom man kan ju prata om vad man ska ha för klänning och hur man kanske ska ha håret men man kan fråga dom andra vad dom vill ha/har för klänning. Jag menar egentligen bryr ju sig ingen vad någon annan har på sig för balklänning och man är ju inte direkt intresserad när dom sitter och pratar om sig själv.

Den som sitter och pratar om sig själv förstår inte hur ointressant man kan vara, ibland kan man ju säga hur man ska göra eller har gjort/har och då svarar ju ens vänner och man fortsätter prata om det en liten stund sen kan man prata om vad den andra gjort, man behöver inte prata om sig själv hela tiden.

Typ, varje dag kan man höra någon prata om ens hår eller balklänning. " Ja vi har hört det" Man behöver inte upprepa det varje dag!

Balen är inte förrän den 8 juni, så man kan ta det lugnt och fokusera på sitt eget. T.E.X om jag sitter och pratar om mig själv hela tiden bryr sig ingen annan, och när man hör någon annan prata om sig själv liksom man bryr sig inte. Det är precis så andra tycker när du pratar om dig själv.

Blir less på såna personer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0