Tandläkarn + lite mer......

Idag skulle jag ha en extra sy lektion men jag slapp som tur var, nu börjar jag skynda mig och försöka göra klart snabbare.... idag var jag med Carro igen och jag skulle till tandläkaren och så tvingade jag henne att följa med haha skoja! :D

Jag var jättehungrig min mage lät så vi gick hem och åt någon macka och drack något, sedan fick vi skynda till tandläkaren för klockan var nästan fem när vi kom fram. Jag hade inga hål! :D Men jag fick plasta en tand.

Det var några killar som jag kände igen från i fredags, och då såg jag dom komma åka i en liten gul bil. Jag bara " Ånej inte dom" Och precis efter såg jag ett huvud sticka ut ur rutan på bilen och bara " Hej tjejer" Sen gick vi runt på stan och då såg vi dom åka förbi oss flera gånger fram och tillbaks runt och runt.

Imorgon har vi gym/innebandy på gympan ( man får välja )  Och jag och några till tänker såklart ta gym, haha gym är det ju bästa jag vet på gympan YEY! :D

Jag drömde någon skum dröm inatt, alltså det var någon vädligt skum dröm äh som vanligt då, jag brukar alltid drömma några konstiga drömmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0