Stukade handleden på gympan idag :(

Hejsan! Jag kan bara skriva med en hand nu för jag stukade handleden på gympan, om jag försöker skriva med den andra gör det ont. Det var så jag och en kille på gympan krockade med varandra när vi gjorde någon lek, det vart svart några sekunder sen låg jag på golvet och hade JÄTTEONT! I handleden.

Det blir inte så mycket att skriva idag, för det gör ont väldit ont och det går väldigt sakta att skriva med en hand. Imorgon ska vi se på film och äta godis! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det blir bättre med handen!:)



Jaa, haha jag som inte har något godis ;D men man klarar ju sig ändå! :D:D

2011-04-19 @ 15:58:42
URL: http://nattstad.se/MalinWallin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0