STAN IGEN!

HEJ! Idag har jag varit med Malin på stan.
Haha, vi var på biblan, varje gång jag är med en kompis på stan går vi dit.
Vi gick på hemköp, konsum och dollar.

Och när vi var vid dollar när vi skulle gå in dit var det ett gäng gubbar i 20 30 års åldern.
Dom stog och tittade på oss ett tag sen när vi skulle gå in sa en av dom " Hej hej"

Vi bara Hej, sen när vi gick ut och gick en liten bit ropade han eller någon annan " Stanna stanna" Och då tittade Malin bakåt och såg att dom tittade på oss och så sa dom HA! Jättehögt och skrattade. Vi bara,eh okej?

Haha, och när Malin och jag stog på stan då var det typ såna här små hästar som barn brukar gunga på... Eller hur jag nu ska förklara.

Då sa Malin " Sätt dig på hästen" Jag bara Nej, Varför?
Malin: Därför! Nu sätter du dig på hästen.
Nej! Och så forsatte det ett tag :D

Har ni sett att jag har en ny design nu, tack vare Malin. TACK MALIN! :D:D

Nä, nu ska jag nog äta innan maten blir kall. 


 

Ointressant bild från biblan, men när jag och en kompis kommer dit blir den intressant haha! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0