Shoppa på Fredag!

På fredag ska ju mamma och jag åka till birsta, ohh nu börjar det bli sådär igen att jag vill shoppa kläder mycket. Jag vet inte vad det är med mig t.e.x hemma brukar jag byta kläder hela tiden skumt va?
Jag brukar inte använda smink, men ska börja använda mascara i all ifall.

Jag vaknade runt tolv halv ett idag, det är fint väder ute idag också så jag ska nog gå ner och sola lite. Måste försöka få färg på mig till sommaren jag är blek och man vill inte direkt gå runt och se ut som värsta liket. Nejdå, men lite färg måste jag få på mig.

Dessutom hittade jag en roll on som luktar underbart, jag brukar oftast inte hitta bra roll on som luktar så gott men nu gjorde jag det!

Herregud, jag måste hitta på något idag men vad hmm?

Inatt drömde jag massor av olika saker, liksom drömmarna byttes nästan hela tiden.
Bloggar mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0