Saker man inte är beredd på att höra

HAHA! En rolig sak som hände när vi satt och åt mat nere idag var en sak farmor berättade. Nu vet jag inte om ni tycker det här är roligt men jag var inte förberedd på att höra det där hon sa.

Farmor sa att hon var runt 15 år och då var det en gubbe som sa något till farmor, han var runt 27 år men då är man ju gubbe eller när man är 15 tycker man att dom är gubbar men i all ifall då sa den där gubben såhär " Ja, jag minns när du och jag hade ihop det" Jag bara " Va?"

Och farmor visste inte vad hon skulle säga, för hon hade ju inte haft något ihop med den där gubben och så satt gubbens fru brevid i samma rum och lyssnade och tittade på farmor.

Okej? Kanske inte så roligt men det lät väldigt roligt när farmor berättade det och man inte var förberedd på det.

Nu kommer jag nog låta konstig men jag har lust att prova på att dricka alkohol så att jag blir full, jag har ju smakat men jag menar så jag blir full.
Och jag vet inte ens varför, jag vill väl bara prova på och känna hur det känns och inte vänta ända till 18, och jag vet att det är dumt att dricka alkohol det är inget coolt med det alls! Och jag får ju inte prova på nu men jag vill ändå för att veta hur det känns, eller jag vill inte bli jätteful.

Är det konstigt att jag vill prova bli full eller är det normalt? Och jag undrar fortfarande vad det är som gör att jag vill bli ful, jag tänker bara på att jag vill prova på men låter det vettigt?

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det kanske låter vettigt :D:D:D



du och jag kan ju smygtesta ? :D haha nej jag skojja :D:D

2011-04-24 @ 21:40:19
URL: http://jjustmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0