Rolig dag

Jag som skulle vara på dåligt humör idag, men jag var snarare på TOPPEN humör!
Idag var jag med Carro efter skolan, vi har gått runt hela stan överallt ute runt och runt.

När jag skulle höll på dricka mjölk då sa Carro " Speciell ko mjölk"

Idag när jag kom till skolan, jag visste att vi skulle ha nationella men inte i vad vi skulle ha i. Då gick vi in i datasalen och jag undrade varför vi gick in dit.

Då sa vår lärare att det var nationella det kom som en chock för mig :-o att det var precis på morgonen alltså.

Några bilder



Haha Carro och jag på dollar.



Titta vilka jättestora glasögon Carro hittade, haha hon provade först sen ville jag också prova.
Fail bild på mig



Här hade Bella lagt sig och sovit medan jag inte hittade henne någonstans och så var hon där xD
När Carro och jag skulle gå någonstans kommer inte ihåg vart, men då var det några killar som gick förbi oss. Men innan dom gick förbi såg jag att dom stannade lite och då hörde jag någon säga jättehögt " Fan! Vilka snygga brudar" Då tänkte jag att dom menade några andra och det var en tjej med dom men dom sa brudar.

Och sen hörde jag " Fan dom är ju snygga" Vi bara jaha? Vi tittade runt och såg inga andra tjejer förutom en tjej som var med dom då. Och då såg jag att dom stog och tittade på oss haha! :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ni verkar haft en rolig dag :D:D:D



Fina bilder också xD

2011-04-13 @ 20:07:45
URL: http://nattstad.se/MalinWallin
Postat av: Malin

sv; Så lite så! :D:D



Japp det kan du nog det :D på lördagen då eller ? :D:D

2011-04-13 @ 20:59:30
URL: http://nattstad.se/MalinWallin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0