Räv ute

Usch det är en räv som går runt i vår backe, vilken tur att Bella är inne. En sak förstår jag inte med pappa ena stunden säger han att räven tar katter hur lätt som helst nästa sekund säger han att katten klöser ut ögonen på räven om räven kommer nära dom.

Men jag tänker inte släppa ut Bella när räven är här usch nej!
Nu behöver jag ju inte vara så orolig men jag är orolig att räven är kvar sen och om Bella går ut, det är BÄST att den räven inte går i närheten av BELLA DÅ!



SÖTNOSEN :D

Vissa säger att vissa katter är sötare än andra visst man kan tycka så om man vill, men jag tycker att alla katter är fina på sitt sätt och söta. Ingen katt är sötast eller sötare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0