Pommac

Hmm gott med pommac. Jag var in på hemköp och köpte pommac gott! Fast förra gången jag drack det fick jag gå på toa ofta och det var på nyår. Pommacen är så god att jag dricker väldigt små klunkar, det har nästan gått tio minuter sen jag hällde upp och jag har inte ens druckit upp halva seg jag är va?
Men pommac är ju så GOTT!

VAD TYCKER NI OM POMMAC?

Meheh, Carro, Malin och jag ska fara och titta på balklänningar i frånö imorgon vid tolv tiden. Och jag sover ju ungefär till tolv och har ingen som kan väcka mig. Och väckarklocka eller någonting funkar inte tro mig.
Äh, jag får be mamma väcka mig innan hon far på jobbet, då somnar jag om sen kan jag vakna i tid.



BILD TAGEN FRÅN GOOGLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0