Dagens låt SWINGFLY + DAGEN IDAG

Hej!
Imorgon slutar vi på lunchen som tur är, det är hamburgare imorgon på skolan ( Hmm GOTT! )
Jag åt inget idag, var ej hungrig så jag tog två mackor.
Vi fick dessutom se på en film som heter MARMADUKE den är väldigt rolig :D


Idag på so lektionen då skulle vi forsätta med häftet om andra världskriget som vi håller på med, men eftersom min skrivhand är den jag stukade och jag kan inte skriva på vänster hand så fick jag sitta brevid Carro och ja, titta och så tränade jag på det jag hade skrivit i häftet eftersom vi ska ha prov någon gång efter påsklovet vet inte när.

Jag skriver med en hand just nu, oh jag åt för ett tag sen och fick använda vänster hand...det gick inte bra.








Titta vilken fin frisyr Carro fixade på mig förra veckan HAHA! :D






Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig med handen :D:D:D



Jag kommer nu att blogga på denna blogg nu på blogg.se :) Känner att det är mycket bättre, man kan ju då göra om bloggdesignen totalt :D när man bloggar på nattstad så kan man bara ändra header och inget mer! :)



/Malin

2011-04-20 @ 18:45:41
URL: http://menty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0