Mitt horskop för idag

Skorpionen
Vecka 14 (4 april -10 april)
Det soliga och vänliga som finns i kärlek tror jag nu kommer att fånga dig. Det kan tyda på en ny romans som du finner trivsam. Spännande, rogivande och härlig ska kärleken vara. Den som har chans att ta ledigt nu i veckan ifrån arbetet tror jag får det verkligt fint och avkopplat. Bästa framgång är alltså att avstå från arbete i vecka. Du verkar vara så frisk. Det talas om att pengar ska vara på väg till dig. Stjärnorna är också positiva för dig med spel, men vinsten blir nog liten. Bästa vinstchans ska vara med fotbollstips.
Lyckotal: 1, 3, 14, 19, 30, 31, 40
Bästa lyckotal: 19
           Jaså? Här har jag feber och är snorig, har ont i halsen och tydligen är jag frisk sägs det....egentligen har horoskop inte rätt. Men det är ganska kul att läsa det ibland! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0