Lust att göra om rummet!

Idag runt fem åkte mamma, pappa och jag till klockestrand för att titta på spisar. Vi ska göra om köket lite grann eller bara tapetsera och ha en ny spis, och diskmaskin. Men det fanns ingen spis som var nog bra där eller ja.

Men mamma och jag ska fara till Birsta på torsdag så då kan jag hitta en spis lätt, jag är expert på sånt ne skojar jag brukar alltid hitta de fyraste men de finaste.
Jag vill göra om mitt rum, tapeten jag har nu fick jag välja snabbt eftersom dom sa om jag inte hittade en då skulle dom inte tapetsera om mitt rum, så jag fick välja något jag tyckte bara var fint. Men det är inte så fint nu tycker jag, det ser dystert ut. Och möblera om har jag försökt flera gånger nu men det passar inte, det kanske bara ska vara som det är nu. Även om jag vill ändra på mitt rum riktigt mycket!





Rummet.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha då kanske vi träffas ? :D för jag ska också dit då som du kanske redan vet men ajja xD

2011-04-26 @ 21:05:06
URL: http://jjustmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0