Konstiga saker jag säger och gör i sömnen

När jag pratar i sömnen eller gör något så är det alltid konstigt. Nu är det Carro som har berättat vad jag har sagt i sömnen när hon har sovit över, och pappa vaknade av att jag gjorde något i sömnen.

Det här har jag sagt i sömnen
. Fanta ( Jag hade tänkt på fanta hela dagen då före )
. Förstår du?
. Jag kan prata i sömnen, var försiktig.

. Sen har jag väl sagt något mer men kommer inte på några fler. Jo, Carro vaknade en gång av hon bablade på liksom bara och sen svarade jag. Det var inga riktiga ord utan bara blabla eller något sånt.

Förut sa pappa att han vaknade och hörde mig gå ner. Sen gick jag upp och la mig igen.
Jag gick ner på toa i sömnen, och det visste inte jag såklart... så jag gick ner på toa. Och när jag vaknade satt jag där på toa utan att ha vetat hur jag kommit dit.

Först var jag i sängen och sen satt jag plötsligt på toa.




COLA! ( GOTT MEN ÄNDÅ INTE )  Är det bara jag som tycker att cola kan smaka lite konstigt ibland när man är förkyld?



Min fina klänning som jag köpte i Sollefteå. Skulle ha den som balklänning men den passar mer bara som en klänning man kan ha på sommaren.

Måste verkligen försöka hitta en balklänning!


Kommentarer
Postat av: Malin

svar; Hihi, vad gör du nu då ? :D:D:D:D

2011-04-10 @ 00:07:00
URL: http://nattstad.se/Malinwallin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0