Jobbig och rolig dag

Hej, den här dagen har varit rolig men sen vart den bara sämre. En sak är att den muppen jag är kär i kunde inte komma för han skulle vara med en kompis....inte så hemskt men!

Sen hände något hemskt, även om jag inte känner den personen så jättebra vart jag jätteledsen.
Och ännu ledsnare vart jag för att min kompis mådde så himla dåligt för det som har hänt.

Jag fick typ veta jättemånga hemligheter och lovat att inte berättat för någon, men jag tror jag snart bryter ihop eftersom jag mår inte bra av att hålla allt inom mig och det som hände den personen som vi träffade HERREGUD!

Jag är fan jättearg på personen som gjorde det mot han och vi vet inte vem den personen som gjorde det mot han är. Han är säkert för feg att visa sig, fan varför försöker dom förstöra andras liv.... jag känner att jag behöver prata med någon men jag har lovat att inte säga något till andra. Alltså ingen fattar hur jag känner nu. Och min kompis mår nog sämre, nu var det 50 minuter sen vi senast sågs men jag hoppas att allt är lite bättre.... jag kan inte berätta vad det är men FAN!


Kommentarer
Postat av: carolina

det var synd att han inte kunde komma :P



oj det var ju inte kul och det är inte kul att få veta såna saker det är tungt att gå runt och tänka och veta :(

2011-04-15 @ 19:58:43
URL: http://gdragonbigbang.blogg.se/
Postat av: carolina

ja jag kan va med dig på söndag om du vill

2011-04-15 @ 20:24:38
URL: http://gdragonbigbang.blogg.se/
Postat av: carolina

ok men ska vi va hos digg eller ? ^-^

2011-04-15 @ 20:37:12
URL: http://gdragonbigbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0