Irriterande föräldrar!

Jag förstår mig inte på mina föräldrar ibland. Jag frågade om det gick att Carro sov över och det brukar ju alltid gå bra men nä nu helt plötsligt vart dom jättesura och började prata om att det var påskhelg eller nåt...! Ja, gissa hur vi brukar fira det eller fira och fira som dom säger, jo vi brukar åka till farmor och äta mat som vi ska göra idag.

Sen brukar vi åka hem jag går upp dom är nere och ser på tv så jag fattar inte vad problemet är med att Carro sover över, nu fick hon ju det men mina föräldrar var jättearg så nu är jag arg på dom och svarar inte på nåt dom säger till mig.

JÄVLA IDIOT FÖRÄLDRAR! VAD ÄR DERAS PROBLEM?!

Det vore ju annorlunda om en kompis sov över på julafton eller något sånt eller?
På julafton kan en kompis inte sova över men på påsken brukar väl inte många fira på något speciellt sätt än bara att åka bort och äta eller vissa gör inget alla, och jag ska ju till farmor och äta sen kommer jag sticka hem och sen kommer Carro så då fattar jag inte vad deras problem är att Carro kommer och sover över, för annars skulle jag bara suttit här upp vid datorn.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi :D



vad gör du nu ? :)

2011-04-23 @ 13:07:34
URL: http://jjustmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: Okej :D nja är förkyld värre än igår, har jätte hosta, ont i halsen, jätte täppt i näsan :( men ja :D:D tänkte gå ut och sola strax xD

2011-04-23 @ 13:26:23
URL: http://jjustmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0