Idag hände det saker....

Idag var jag med Malin och är fortfarande det. Vi gick på stan och när vi var på väg dit då var det en kille som ropade ÖH!! jag tittade bakåt och då började han vinka.

När Malin och jag satt på en bänk då kom det en bil med några zigenare och en av dom hade gått i samma klass som Malin och dom stannade vid oss.
Dom sa till henne "Malin malin.... Känner du igen mig? känner du igen mig? vart ifrån vart ifrån? vilken skola.." Sen sa Malin Ytterlännäs... Såhär lite surt. Då sa en av dom "Aah" Sen när dom körde iväg sa samma tjej igen "Vad ful du är Malin......" 

Och vi gick dessutom på kramforsskolan och gungade och Malin satt och sa såhär " In och ut när hon gungade"



Haha! Fick lägga upp bilden för Malin, den här bilden var när hon percis skulle landa, den ser rolig ut eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0