Ibland händer det ju konstiga saker när man är själv

Skulle titta vart Bella var men då hittade jag henne inte. Jag kom ihåg att jag släppte in henne men jag hittade henne ingenstans. Så då trodde jag att jag släppt ut henne igen.

Eftersom jag inte kom ihåg att jag släppt ut hon en gång till började jag tro att jag hade dåligt minne.

Såhär blir det när jag är sjuk och allt, visste ni en sak? Jag har pratat med mig själv nästan hela dagen... jag ställer frågor till mig själv skumt va?

Jag gick då upp igen och sen tittade jag på sidan av mamma och pappas rum och då såg jag Bella. Det är ett bra gömställe där haha! 
Ska lägga upp bilden på Bella där hon var sen, men inte nu.



Snart fyller Bella 4 år, i maj. Känns som att det var igår när vi åkte och hämtade henne.
Den där bilden vart tagen för 4 år sedan av ägaren.
Bella är katten som är längst ut till vänster! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0