Hemma igen

Idag har jag varit i Sollefteå som ni kanske redan vet.
Jag skulle köpa jeans, men det var bara en klänning istället. Ska lägga upp en bild på den sen.

Här kommer några bilder som jag fotade, ointressant jag vet.



Dyster väg dit.



Mamma hittade en tvättkorg som hon tyckte var jättefin, hon hade inte nästan några pengar kvar så hon bad mig fota den haha xD



Hittade det här, hade heller inte pengar till det. Blir nog att köpa det här nästan gång.



Några fina hästar, nu ser man inte dom så bra eftersom vi var lite längre bort.



En bil var där övergiven?



Nu undrar ni nog varför jag tog ett foto på ett träd, trädet såg ganska häftigt ut alltså i verkligheten. På fotot ser det inte lika fint ut. Alltså trädet lutar lite mer i verkligheten och har finare färg.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi :D



vad gör du nu då ? :D

2011-04-02 @ 17:22:58
URL: http://nattstad.se/MalinWallin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0