Godmorgon!

Godmorgon allihop! Jag vaknade för ett bra tag sen men klev upp nu.
Idag ska jag vara med Carro, och så måste jag be pappa sätta in pengar på min mobil för just nu har jag inga pengar alls på den...

Snön ute smälter just nu, den smälter mer och mer för varje dag. Skönt va? Snart sommar.

Imorgon ska jag till tandläkarn efter skolan :( Jag är fortfarande lite förkyld och då kan jag få ont i någon tand eller kanske det är ett hål vem vet? :-o

Haha, vi fick ju matte läxa av vår lärare och han kom inte ihåg att han hade gett mig samma läxa som förra helgen då, så nu kan jag redan alla svaren....och jag sa inget eller men vem orkar bry sig?


Nu ska jag ta mig någonting att äta bloggar mer sen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Här hos mig har redan allt snö smällt :D:D som tur är :D:D

2011-04-17 @ 11:03:37
URL: http://nattstad.se/MalinWallin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0