Förkyld! :(

HEJSAN!

Anledningen till att jag inte skrev något igår var för att jag vara med Carro ungefär till sju. Vi sjöng sing it och spelade något spel ( Kom inte ihåg vad spelet heter ) i all ifall, i det spelet skulle man slåss mot varandra.

Carro vann hela tiden, jag kanske vann någon gång men när det var final då förlorade jag :(

Dessutom igår när jag vaknade hade jag ont i halsen, och nu har jag blivit snorig och jag fryser.

När jag kom hem igår mådde jag så himla dåligt, och var jättetrött. Det var därför jag inte bloggade. Jag satt och såg på talang igår och pappa och Kent satt och såg på hockey. Mamma kom in i mitt rum och ville se talang, jag såg lite grann bara. Medan mamma höll på titta på talang somnade jag nästan i soffan.

Och när Carro och jag körde sing it igår, klättrade en av hennes katter upp på hennes byxor.
Och när hennes katt gick iväg sa hon att han spetsade hennes skinkor usch haha! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0