FALSKA MÄNNISKOR

Okej alla har någon dom inte gillar! I min klass finns det 2 ungefär som jag inte gillar.
Liksom, dom har ett jättebra självförtroende. Det är problemt.
Dom tror att dom kan säga vad som helst, när som helst till en.

Liksom dom tror att jag + några till är så snälla och gör det dom säger utan att säga till någon.

Jag har fått nog på dom där 2 personerna. Ville bara skriva av mig lite men det är så jag känner!
Ja men alla är ju olika men det är ändå elakt när man inte har gjort eller sagt något till dom.



HAR VARIT PÅ DÅLIGT HUMÖR HELA DAGEN ! VAD ÄR DET MED MIG?

Jag hoppas att humöret blir bättre imorgon.



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh ja, falska människor är ju det värsta som finns, dessutom är jag också less på dom.. :P

2011-04-12 @ 21:18:39
URL: http://thement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0