Det blåser mycket ute nu

Sitter och fryser just nu och mår inte bra... jag får hoppas jag blir bättre.
Det är västa stormen ute eller det var det, jag blir mest rädd när taket börjar låta och det känns som golvet börjar röra sig.
Ikväll är det sista delen av serien Meteor, den har bara varit i två delar.
Jag hatar att vara förkyld och ha feber!

Igår hade vi nationella i engelska hela dagen :(
Herregud vad jag hatar skolan. Ska bli skönt att få börja i gymnasiet så man får göra vad man vill hålla på med.

Men det blir inge roligt att lämna alla sina vänner, man kanske träffas ibland men inte lika mycket.  



Nä, nu ska jag lyssna på musik lite och bara ta det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Kan inte svara på smset eftersom jag inte har pengar på mobilen, skrev ifrån en gratissida på internet och nu funkar det inte att skriva något mer så skriver här i stället då! :D



Men om du inte mår så bra idag så kanske det är bäst att vi kan ta det imorgon istället att jag kommer till dig då eller vad tycker du ? :D:D:D:D

2011-04-09 @ 14:30:24
URL: http://nattstad.se/Malinwallin
Postat av: Malin

Japp! :D Du får krya på dig! :D:D

2011-04-09 @ 14:51:17
URL: http://nattstad.se/Malinwallin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0