Dating In The Dark

Sitter och ser på Dating In The Dark just nu , det är väl ganska bra. Men vissa går ju mest på utseende. Visst vill man ha någon som ser bra ut men personligheten räknas ju också, det är inte bara utseende som räknas. Den killen som jag gillar ser ju inte direkt toppen bra ut eller inte från början när jag träffade honom men när jag började gilla honom såg han allt bättre ut, jag vet inte direkt vad jag gillar hos honom vi träffas inte så mycket han är lite barnslig men inte mycket det är bara något med honom jag gillar.

Så utseende är inte allt! Blir irriterande på vissa personer som säger jag går bara efter utseende.
Om man gillar en person så spelar utseende inte så stor roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0