April April

Hej!
Idag var jag med Carro efter skolan, jag skulle få en glass idag istället för jag glömde igår. Men hon var inte där och mamma stog och väntade så vi stack, kan säga till på måndag.
Som ni vet är det ju första april, haha tyvärr så vart vi lurade. Vår lärare på hemkunskapen frågade om vår lärare hade sagt att vi var lediga på måndag. Vi vart så glada, och bara yes! Men sa hon april april, vi bara neeej.

Fast då lurade vi vår lärare sen haha, och det skämtet gick han på. Men det var vår hk lärare som kom på skämtet. Jag kom inte på något, jag sa det gamla vanliga " du har något på tröjan" Haha ingen går ju på det längre.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha nej precis, vem som helst fattar nog att det är ett aprilskämt :D:D



Föresten, jag har nu fyllt i ansökningsplanketten om linjer, tog barn och fritid såå nu är allt klart och fixat :D:D:D:D:D

2011-04-01 @ 19:42:20
URL: http://nattstad.se/MalinWallin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0