AHHH! JAG VILL VINNA!

Ohhhh! Har ni hört om det där att man kan vinna biljetter till galapremiären av Pirates of the carribean, man kan få gå på röda mattan med Johnny Depp och dom, och mycket mer ingår i priset.

Då stog det såhär Skriv med max 30 ord vad du skulle vilja fråga Johnny Depp om du träffade honom.

Jag skulle frågat dom här frågorna tror jag. 

. Hur var det att spela in alla filmer?
. Var det svårt att leva sig in i sin roll figur från början?
. Vad tycker du om din roll figur som du spelar?

Haha det är allt jag kommer på, det är ganska svårt att komma på vad man skulle fråga, om man skulle träffa dom skulle det ju vara ganska pinsamt från början. 

Och det är ju jättehäftiga priser och jag vill vinna, fast jag tänker inte vara med i tävlingen för jag vet att jag inte direkt kommer att vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0